Prezentem w postaci nowych wycieraczek z wielkim napisem "Not welcome" uraczyli mieszkańców Tel Awiwu organizatorzy grudniowej kampanii – organizacja Youth in Distress in Israel (ELEM).
Zaskakujący napis, inny od tradycyjnych uprzejmych form powitania, miał wywołać w odbiorcach takie uczucia, jakich na co dzień doświadcza ponad 300 tysięcy bezdomnych nastolatków. Nigdzie nie są mile widziani, nikt nie wita ich serdecznym "zapraszam", nie mają dokąd wracać. Celem inicjatywy było uświadomienie problemu bezdomności młodych ludzi, z którym ELEM walczy na terenie całego kraju.
Akcja przygotowana przez Gitam BBDO służyła także pozyskaniu środków finansowych na pomoc dla nastolatków. Informację o kampanii i prośbę o pomoc umieszczono na odwrocie papierowej maty, wraz z datą planowanej w styczniu br. zbiórki pieniędzy.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach