logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Ważniejsze zwycięstwo
21.08.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO

Ważniejsze zwycięstwo



Futbol kobiecy z każdym rokiem zyskuje na popularności, a zakończone przed chwilą Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Kobiet 2023 nie tylko pobiły wszystkie rekordy oglądalności dla tego typu wydarzeń, ale również okazały się inspiracją dla kampanii reklamowych i społecznych.

Jedną z nich jest inicjatywa brytyjskiej organizacji NGO Breast Cancer Now, mająca swoją premierę tuż przed meczem finałowym mundialu, który odbył się w niedzielę 20 sierpnia 2023 roku. Zmierzyły się w nim Hiszpanki i Angielki (Lionesses), do czego bezpośrednio odnosi się hasło kampanii: We Can Beat More Than Just Spain Today, czyli „możemy odnieść ważniejsze zwycięstwo niż tylko nad Hiszpanią”. Na grafice, stanowiącej podstawę projektu, centralne pole boiska zostało porównane do kobiecej piersi. Piersi, której wygląd jest alarmujący: ma nieregularny kształt i kolorystykę, co może zwiastować poważne zmiany chorobowe. Kampania nawołuje zatem do badań profilaktycznych oraz samobadania, które pozwolą na znacznie ważniejsze zwycięstwo niż w finale mundialu – zwycięstwo nad rakiem.

Grafika A Bigger Win pojawiła m.in. w wydaniach the Sunday Telegraph, The Mail on Sunday oraz na głównych stacjach londyńskiego metra.

O innej kampanii społecznej zainspirowanej Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej Kobiet 2023 (2023 FIFA Women’s World Cup) pisaliśmy TUTAJ.

NGO zdrowie rak edukacja rak piersi Wielka Brytania kobiety print futbol digital sport profilaktyka zdrowotna samobadanie piłka nożna badania profilaktyczne


Nazwa kampanii:
A Bigger Win
Czas:
2023.8.20
Nadawca:
Breast Cancer Now
Media:
print, digital
Wykonawca:
BMB, United Kingdom





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek