logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Niewidoczne sygnały
14.07.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO

Niewidoczne sygnały



Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Kobiet 2023 (2023 FIFA Women’s World Cup) stały się nieoczywistym punktem wyjścia dla brytyjskiej kampanii społecznej dotyczącej prewencji samobójstw i prób samobójczych wśród młodych kobiet.

Według statystyk średnio co dwa dni jedna Brytyjka poniżej 25 roku życia popełnia samobójstwo, co oznacza, że podczas mundialu – odbywającego się w dniach 20 lipca–20 sierpnia bieżącego roku – aż 14 młodych kobiet odbierze sobie życie. Alarmujące sygnały ze strony kobiet, dotyczące zarówno ich zdrowia fizycznego, jak i psychicznego, często zostają zlekceważone. I taki też niepokojący przekaz płynie z filmu, zrealizowanego przez agencję VMLY&R London. Na ekranie widzimy mecz piłkarski, podczas którego jedna z zawodniczek zostaje brutalnie sfaulowana. Gra jednak toczy się dalej, nie słychać gwizdka, nikt nie protestuje, obie drużyny walczą, jak gdyby nic się nie stało. Dziewczyna ze swoim cierpieniem zostaje zupełnie sama:

https://video.adsoftheworld.com/sju8h0gbc9sxkmun7jnvxjgtcc45.mp4

Wiarygodności produkcji nadaje fakt, że w jego realizacji udział wzięła Fran Kirby, jedna z najbardziej utytułowanych piłkarek brytyjskich oraz reprezentantka angielskiej drużyny narodowej.

NGO zdrowie samobójstwa film Wielka Brytania kobiety zdrowie psychiczne samobójstwo osoby w stanie kryzysu psychicznego próby samobójcze


Nazwa kampanii:
Unseen Signals
Czas:
2023.7
Nadawca:
Campaign Against Living Miserably (CALM)
Media:
film
Wykonawca:
VMLY&R London, Great Britain





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek