10 września ruszyła 3. edycja konkursu Spoters 2010 na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe. W tym roku po raz drugi młodzi widzowie będą wybierać najlepszą reklamę społeczną w kategorii Ważna Sprawa. Pozostałe kategorie to: Cuda Techniki, Drogeria, Pięć Smaków, Rozmaitości, W Zasięgu.
Plebiscyt organizowany jest przez MTV Networks Polska oraz Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych At Media przy współpracy agencji interaktywnej Netizens. To jedyny w Polsce konkurs, w którym wszystkie zgłoszone reklamy badane są przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod względem ich atrakcyjności przekazu.
Udział w konkursie jest bezpłatny, a nagrodą w kategorii Ważna Sprawa jest kampania reklamowa na antenach kanałów MTV Networks Polska o wartości 10.000 zł.
Aby wziąć udział w plebiscycie, należy do 31 października br. przesłać zgłaszany spot wraz wypełnionym formularzem zgłoszeniowym. Do konkursu mogą być zgłoszone wszystkie spoty reklamowe, które miały emisję od października 2009 r. do września 2010 r.
Strona konkursu: http://www.spoters.com.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie