Water of Africa
Niemal 320 milionów ludzi, głównie w Afryce, zmuszonych jest do konsumpcji wody niezdatnej do picia: brudnej, zawierającej wirusy i bakterie, m.in. cholery czy duru brzusznego.
Organizacja pozarządowa, Action Against Hunger, by nagłośnić ten problem, postanowiła… przekształcić go w realny produkt. Tak powstał brand The Water of Africa: ohydna, brunatna breja, nalewana do zużytych, pogniecionych jednorazowych butelek PET. Sedno w tym, że na potrzeby kampanii społecznej zorganizowano dla niej profesjonalną kampanię marketingową. Markę wyposażono w logotyp, przewrotne hasło reklamowe: „the most consumed water in the world” oraz rozbudowaną sieć dystrybucyjną, obejmującą m.in. sklepy stacjonarne i internetowe, restauracje czy muzea. The Water of Africa została nawet „sponsorem” rozgrywek sportowych.
Dzięki temu problem z teoretycznego stał się – w pełnym tego słowa znaczeniu – namacalny. Film będący zapisem kampanii można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!
-
08.03.2024
Zniszczony billboard Galerii Rusz