Warzywno-owocowa kampania „Le premier regard” (Od pierwszego wejrzenia) z 2002 roku jest ważnym elementem szwajcarskiej strategii prewencyjnej dotyczącej zakażeń i zachorowań HIV/AIDS stworzonej przez OFSP (Federalne biuro ds. zdrowia publicznego). OFSP działa na terenie Szwajcarii od 1987 roku i od tamtej pory, we współpracy z organizacją Aide Suisse Contre le Sida tworzącą coroczne kampanie pod wspólnym hasłem „Love Life Stop AIDS”, regularnie organizuje kampanie informacyjne dotyczące AIDS i sposobów prewencji.
W ramach kampanii z 2002 roku zrealizowanej przez agencję Creativ Team powstała seria sześciu plakatów, na których widać z bliska sfotografowane limonki, kukurydzę, koper, paprykę, bakłażan i muszlę – obiekty do złudzenia przypominające męskie i kobiece narządy rozrodcze. Kampania przypomina o używaniu prezerwatyw zawsze, a szczególnie w sytuacji kontaktu ze świeżo poznaną osobą, niezależnie od jej uroku i zachęcającej mowy ciała.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…