Warzywno-owocowa kampania „Le premier regard” (Od pierwszego wejrzenia) z 2002 roku jest ważnym elementem szwajcarskiej strategii prewencyjnej dotyczącej zakażeń i zachorowań HIV/AIDS stworzonej przez OFSP (Federalne biuro ds. zdrowia publicznego). OFSP działa na terenie Szwajcarii od 1987 roku i od tamtej pory, we współpracy z organizacją Aide Suisse Contre le Sida tworzącą coroczne kampanie pod wspólnym hasłem „Love Life Stop AIDS”, regularnie organizuje kampanie informacyjne dotyczące AIDS i sposobów prewencji.
W ramach kampanii z 2002 roku zrealizowanej przez agencję Creativ Team powstała seria sześciu plakatów, na których widać z bliska sfotografowane limonki, kukurydzę, koper, paprykę, bakłażan i muszlę – obiekty do złudzenia przypominające męskie i kobiece narządy rozrodcze. Kampania przypomina o używaniu prezerwatyw zawsze, a szczególnie w sytuacji kontaktu ze świeżo poznaną osobą, niezależnie od jej uroku i zachęcającej mowy ciała.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!