logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Warsztaty niemarnowania z McCormick
03.12.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Warsztaty niemarnowania z McCormick



McCormick Polska, właściciel marek Kamis i Galeo, rozszerza swoją współpracę z Federacją Polskich Banków Żywności.

24-25 listopada 2015 r. McCormick zorganizował pilotażowe warsztaty „KULINARNIE MOCNI, Gotuję ze smakiem, nie marnuję”, w których udział wzięło 20 edukatorów Banków Żywności. Warsztaty prowadzone przez Macieja Wawryniuka, Szefa Kuchni Kamis z firmy McCormick dotyczyły doboru odpowiednich przypraw i ziół dla wydobycia oraz podkreślenia głębi smaku potraw złożonych z podstawowych składników. Zaprezentowano różne zioła i przyprawy – ich historię, właściwości oraz możliwości zastosowania, zarówno dla wydobycia, podkreślenia smaku jak również dla uwzględnienia walorów zdrowotnych, jak przy redukowaniu użycia soli.

Warsztaty mają przygotować przedstawicieli Banków Żywności do samodzielnego poprowadzenia zajęć dla beneficjentów Banków Żywności, których celem jest nauczenie uczestników, jak, niezależnie od zasobów spiżarni, stworzyć smaczne i zdrowe dania z prostych składników przy użyciu odpowiednio dobranych przypraw oraz ziół. Oprócz przekazanej wiedzy uczestnicy pilotażowego warsztatu otrzymają narzędzia do prowadzenia kolejnych spotkań, m.in przykładowe przepisy na potrawy oraz filmiki ilustrujące ich przygotowanie.

W tym roku po raz czwarty McCormick ze swoją marką Kamis będzie Partnerem Strategicznym Świątecznej Zbiórki Żywności, która jest organizowana przez Federację Polskich Banków Żywności w dniach 4-6 grudnia.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek