Każdy może zostać twarzą kampanii promującej obchody 69. rocznicy Powstania Warszawskiego. Wykorzystano w niej prosty i zarazem bardzo bliski młodemu człowiekowi nośnik, jakim jest T-shirt. Inicjatorzy chcą zaangażować młodzież w akcję społeczną, która będzie polegała na robieniu sobie (lub swoim kolegom) fotografii w koszulkach ze znakiem Kotwicy Polski Walczącej oraz dopiskiem „69. Rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego”. Koszulki można zakupić na stronie www.1944.pl, można także pobrać wzór i wykonać nadruk we własnym zakresie.
Plakaty informujące stanowią wstęp i swoiste zaproszenie do wspomnianej akcji pokazując młodych ludzi ubranych w takie T-shirty. Jako tło do fotografii posłużył krajobraz współczesnej Warszawy, mający przekazywać, że miasto się zmienia, a pamięć o Powstaniu pozostaje. W celu skupienia uwagi odbiorców na przekazie kampanii wizerunki modeli były kadrowane tak, aby pozostali oni anonimowi. Kreacje do wydarzeń towarzyszących obchodom rocznicy rozróżniane są atrybutami trzymanymi przez modeli.
Kampania obejmuje 4 nośniki outdoor, małe druki akcydensowe i social media, w których użytkownicy są zachęcani do hashtagowania: #1944pl.
Kampanię zleciło Muzeum Powstania Warszawskiego. Za koncept kreatywny oraz projekty odpowiedzialne jest warszawskie STUDIO2x2. Autorami fotografii są: Przemysław Borys (modele) i Robert Danieluk (miasto).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny