Beztroska kąpiel kończy się tragicznie, chociaż nie doszło do żadnego wypadku. Skażona, niesprawdzona, a zatem niebezpieczna woda zabija na świecie jedno dziecko co 20 sekund – czyli 5 tysięcy dzieci dziennie. Kampania belgijskiego oddziału UNICEF przeprowadzona wiosną br. miała na celu zmianę tej sytuacji.
Kampania pod nazwą "WaSH 2010" rozpoczęła się w Międzynarodowy Dzień Wody 22 marca, i skończyła trzy miesiące później. Spot reklamowy pokazywany był w belgijskich kinach. Przedstawia scenę nabierania wody przez afrykańskie dzieci z miejscowego rozlewiska. Nagle jedno z nich znika w otchłani. Walczy, ale przegrywa, tracąc życie. Zaskakuje spokój pozostałych dzieci, które dalej nabierają wodę do kontenerów, mimo iż mogą być następne.
Kampania zachęcała do dotacji na rzecz zakupu kanistrów z czystą wodą dla całych rodzin, aby miały one dostęp do chociażby minimalnej ilości wody każdego dnia (kanistry mają pojemność 20 litrów).
S. Frydrysiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food