logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Walka o Psią Stację w miejskiej okolicy
17.07.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Walka o Psią Stację w miejskiej okolicy



Celem aktywizacji lokalnych społeczności, które mogą zadbać o rozwój miasta, jak również o swoje zwierzaki, marka Purina zaprasza do udziału w konkursie Prawdziwy Pies. Akcja kierowana jest do właścicieli czworonogów, a nagrodą główną jest Psia Stacja wybudowana na terenie miasta

Opublikowany przez Dog Chow Polska Środa, 27 czerwca 2018

Szereg nagród dla uczestników konkursu, a zwłaszcza 6 Psich Stacji zbuduje marka PURINA® DOG CHOW® w ramach inicjatywy Prawdziwy Pies. Wychodząc naprzeciw miejskim potrzebom właścicieli zwierząt, organizatorzy zwracają uwagę jak często brakuje miejsca przeznaczonego do wspólnych aktywności z psem. Konkurs marki Purina® DOG CHOW®, ma na  celu stworzenie lepszych warunków do nawiązywania relacji z czworonogiem. Zaprojektowane przez organizatora Psie Stacje zapewniać będą cały szereg atrakcji, takich jak tunele, płotki czy obręcz do skoków, które pozwolą na szkolenie i zabawę z pupilem. Ponad to, w swoich działaniach marka Purina wspiera również utrzymanie czystości (dzięki koszom z torbami na odchody), które niezwykle ważne jest zwłaszcza w terenach miejskich.

Dog Chow

Obroża czy szelki…?

Opublikowany przez Dog Chow Polska Piątek, 2 marca 2018

Informacje o zadaniu konkursowym i regulamin dostępne są na stronie www.prawdziwy-pies.pl

Czas trwania konkursu: 28.06-27.08.2018.

Partnerem marki Purina jest Dotrelations

CSR konkurs purina Prawdziwy Pies







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek