Mali chłopcy toczą przed domem pojedynek używając… wibratorów, wprawiając tym w konsternację stojące przed domem matki. Jeśli dzieci coś znajdą, natychmiast wykorzystają to do zabawy. Dlatego zawsze należy trzymać pod kluczem broń – wyjaśnia kampania.
Kampania, skierowana do posiadaczy broni, przygotowana została na zlecenie organizacji Evolve Together. Krytycy zarzucali spotowi niedojrzałość i trywializację problemu. Współzałożycielka Evolve Together Rebecca Bond wyjaśnia, że za pomocą humorystycznego charakteru spotu chciano odejść od politycznego aspektu posiadania broni i skupić się na kwestii bezpieczeństwa.
Nazwa kampanii:
Playthings
Czas:
2014.6.24
Nadawca:
Evolve Together
Media:
Internet
Wykonawca:
McCann Erickson
Adresaci:
Posiadacze broni, rodzice
Hasło kampani:
If they find it, they’ll play with it. So always lock up your guns (Jeśli je znajdą, zaczną się nimi bawić. Dlatego zawsze trzymaj broń pod kluczem)
zobacz także
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki