Mali chłopcy toczą przed domem pojedynek używając… wibratorów, wprawiając tym w konsternację stojące przed domem matki. Jeśli dzieci coś znajdą, natychmiast wykorzystają to do zabawy. Dlatego zawsze należy trzymać pod kluczem broń – wyjaśnia kampania.
Kampania, skierowana do posiadaczy broni, przygotowana została na zlecenie organizacji Evolve Together. Krytycy zarzucali spotowi niedojrzałość i trywializację problemu. Współzałożycielka Evolve Together Rebecca Bond wyjaśnia, że za pomocą humorystycznego charakteru spotu chciano odejść od politycznego aspektu posiadania broni i skupić się na kwestii bezpieczeństwa.
Nazwa kampanii:
Playthings
Czas:
2014.6.24
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Evolve Together
Media:
Internet
Wykonawca:
McCann Erickson
Adresaci:
Posiadacze broni, rodzice
Hasło kampani:
If they find it, they’ll play with it. So always lock up your guns (Jeśli je znajdą, zaczną się nimi bawić. Dlatego zawsze trzymaj broń pod kluczem)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?