Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Walentynki — Święto Zrywania
W ramach nietypowego sposobu świętowania walentynek, agencja reklamowa Haris&Co z indyjskiej Kerali przygotowała film zachęcający do… zrywania. Niektóre rozstania nie są złe, przeciwnie, z czasem mogą zaprocentować mniejszym stresem, lepszym zdrowiem i znacznie wyższym dobrostanem osoby zrywającej.
W czarno-białym, minimalistycznym filmie członkowie zespołu agencyjnego zwierzają się z lęków i frustracji, które „zjadają ich od środka”, i deklarują, że żegnają się z nimi na dobre:
Kampania I’m Breaking Up – Valentines Day miała swoją premierę podczas tegorocznych walentynek w Indiach, Katarze oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jest działaniem z zakresu agency self-promo.
Nazwa kampanii:
I'm Breaking Up – Valentines Day
Czas:
2023.2.14
Nadawca:
Haris&Co
Media:
film
Wykonawca:
Haris&Co, India
Hasło kampani:
#letsbreakup #valentinesday
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

