logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  22.09.2008

Waleczny kodeks



Ogranicz spożycie alkoholu i wystrzegaj się otyłości – to 2 z 11 zasad Kodeksu Walki z Rakiem. Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie z początkiem września rozpoczęło ogólnopolską kampanię edukacyjną na rzecz upowszechniania Programu Prewencji Pierwotnej Nowotworów. Na potrzeby projektu zrealizowano film animowany, kalendarz 2009 oraz plakaty w formie komiksu.

Działania wynikające z realizacji Programu zmierzają do wyeliminowania, bądź ograniczenia środowiskowych czynników ryzyka związanych z paleniem tytoniu, piciem alkoholu, niewłaściwym odżywaniem, otyłością i brakiem aktywności fizycznej, narażeniem na czynniki rakotwórcze, czynnikami infekcyjnymi wynikającymi z zachorowań (HPV, HIV, HCV, Hp) oraz ekspozycją słoneczną (czerniak złośliwy).

Film reklamowy przygotowany przez TBWA, zrealizowany przez ART Kliko z muzyką Mateusza Pospieszalskiego, nawiązuje do poprzedniej produkcji. Ma trafić do osób starszych i młodszych, kobiet i mężczyzn. Kampania została rozpoczęta we wrześniu działaniami BTL (insert Kodeksu w Gazecie Wyborczej). Spot jest nadawany w telewizjach TVN, TV PULS, TVP oraz w sieci kin Cinema City i na ekranach plazmowych 3 SPACE w całej Polsce. Plakaty w formie citylightu były widoczne w 200 lokalizacjach w Warszawie i 200 innych w całej Polsce. Kontynuacja kampanii outdoorowej są plakaty w metrze warszawskim udostępnione przez firmę AMS w listopadzie i grudniu.

11 zasad Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem
1. Nie pal
2. Wystrzegaj się otyłości
3. Bądź codziennie aktywny
4. Spożywaj więcej warzyw i owoców
5. Ogranicz spożycie alkoholu
6. Unikaj nadmiernej ekspozycji na słońce
7. Unikaj substancji rakotwórczych
8. Zaszczep się przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby (WZW) typu B

Weź udział w programach ochrony zdrowia publicznego:
9. Kobiety po 25. roku życia: badania w kierunku raka szyjki macicy
10. Kobiety po 50. roku życia: badania w kierunku raka piersi
11. Kobiety i mężczyźni po 50. roku życia: badania w kierunku raka jelita grubego


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 22.04.2022

    Które dzielnice Warszawy, Krakowa i Poznania są najbardziej zielone?


  • 12.04.2022

    Rak płuca – bezpłatny webinar dla pacjentów i ich bliskich


  • 08.04.2022

    „Pierwsza pomoc ludzkości” – kurs pierwszej pomocy, który uczy tolerancji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek