Wakacyjny kurs równości dla młodzieży
Agencja Dziadek do orzechów przygotowała kolejną kampanię dla Centrum Praw Kobiet. Tym razem akcja jest skierowana do nastolatków, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie związków i randek, by w porę zauważyli czerwone flagi, mogące prowadzić do przemocy.
„Równe związki” to internetowy kurs skierowany do młodych ludzi. Składa się z ośmiu kilkuminutowych odcinków, a każdy z nich jest prowadzony przez inną ekspertkę. Pojawiają się więc aktywistki, psycholożki i seksuolożki m.in. Maja Staśko, Martyna Kaczmarek, Natalia Skoczylas, Hania Sywula, Magda Nowacka i Kasia Mecinski. Każda lekcja traktuje o innym etapie związku. Zaczynamy od flirtu i poznania się, przez pierwszy seks, kłótnie, aż do rozstania.
Cały kurs jest dostępny na: https://cpk.org.pl/rowne-zwiazki/
Doszliśmy do wniosku, że wakacje, kiedy nie obowiązuje plan lekcji, są doskonałym czasem na naukę równości w relacjach intymnych. Naukę szczególnie ważną zanim się w takie relacje wejdzie – mówi Małgorzata Garapich Nowicka, senior copywriter w agencji Dziadek do orzechów. – Dlatego kierujemy swój przekaz do osób młodych, dla którym działania CPK mogły wydawać się odległe lub być zupełnie nieznane.
Za kampanię „Równe związki” odpowiada agencja Dziadek do orzechów, która przygotowała landing page kursu, plan komunikacji, warstwę graficzną akcji, koncepcję poszczególnych odcinków, a także była odpowiedzialna za dobór influencerów, którzy wystąpili w kursie. Dodatkowe wsparcie zapewnił dom mediowy Czarna Owca oraz dom produkcyjny MAKATA.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
04.04.2025
Aż trzy czwarte Polaków spaceruje
-
31.03.2025
Ilu Polaków źle znosi zmianę czasu?