logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wagoniki z sushi zebrały 15 tysięcy dolarów
08.05.2011
Tematy: Kampanie, Australia, Pomoc społeczna

Wagoniki z sushi zebrały 15 tysięcy dolarów



Sushi jest zdrowe, lekkostrawne i jak się okazuje –  jego spożywanie może być świetną okazją do udzielenia pomocy. Jak to działa? Oto instrukcja: sześć kolorowych talerzyków przesuwa się powoli w sushi barze. Każdemu z nich przyporządkowana jest inna kwota darowizny. Klient najpierw wybiera talerzyk, który wygląda najapetyczniej, następnie zjada sushi, a na końcu – płaci rachunek razem z darowizną. Dodatkowe pieniądze przekazywane są na konto Japońskiego Czerwonego Krzyża.

Na pomysł wykorzystania tradycyjnej japońskiej potrawy w akcji pomocowej dla zniszczonej trzęsieniem ziemi Japonii wpadła agencja JWT z Sydney. Akcje ambientowe "Sushi Train", wzbudziły wśród Australijczyków duże zainteresowanie i powiększyły budżet pomocowy o ponad 15.000 dolarów. Idea świeżego podejścia do działań humanitarnych odniosła spodziewany sukces.

"Donate a plate for Japan" („Podaruj talerz Japonii”) była jedną ze zwycięskich kreacji na tegorocznym 58. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Otrzymała Srebrnego Lwa w kategorii Outdoor.
A.Stachowska



Nazwa kampanii:
Sushi Train
Czas:
2011.5.3 - 2011.5.17
Nadawca:
Japan Relief Fun
Media:
Ambient
Wykonawca:
JWT (Sydney)
Adresaci:
Klienci restauracji sushi
Hasło kampani:
Donate a plate for Japan (Podaruj talerz Japonii)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek