logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Waginy z papieru – w obronie kobiet!
08.08.2018
Tematy: Akcje, Kampanie, Kraje, Inne, Walka z przemocą

Waginy z papieru – w obronie kobiet!



Na podstawie zdjęć nadsyłanych przez kobiety, Mandy Smith stworzyła papierowe waginy, które w spocie realizowanym non-profit przez Plan International Belgium, zagrały główną rolę. Video okazało się być tak szokujące, że początkowo zostało odrzucone przez biuro reklamowe Facebooka. Papierowe waginy stanęły do walki z okaleczaniem kobiet.

Artystka znana z projektu „No More Cutting”, Mandy Smith, podczas swojego wystąpienia na TEDx w Amsterdamie zachęcała kobiety, by wysyłały jej zdjęcia własnych wagin w celu stworzenia bazy ich 1000 wiernych, papierowych kopii.  Idea ma na celu zachęcać do rozmowy na temat obrzezania kobiet i przeciwstawić się okaleczaniu narządów płciowych kobiet. Na stronie projektu inicjatorzy umieszczają informacje o skali i znaczeniu problemu http://nomorecutting.com/  –  „W 8 krajach aż 80% kobiet pada ofiarą okaleczenia narządów płciowych, a na całym świecie ponad 200 mln z nich cierpi z powodu konsekwencji obrzezania”.

Według założeń inicjatorki, papierowe waginy mają  zwiększyć świadomość na temat okaleczania żeńskich narządów płciowych oraz zadowolenie kobiet z własnego ciała. Wykorzystano je do stworzenia animowanego spotu reklamowego, który umieszczony został  w mediach społecznościowych.

 

Organizacja Plan International Belgium zachęca także do wpłacania darowizny, która zostanie przekazana na rzecz walki z obrzezaniem młodych dziewcząt w Mali. Więcej informacji o problemie okaleczania narządów płciowych kobiet oraz dane do wykonania wpłaty można znaleźć na stronie organizacji:  https://www.planinternational.nl/fgm: oraz w social mediach  https://www.facebook.com/planfans/

Opublikowany przez Plan International Belgium Poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Artykuł przygotowano we współpracy z Wiolettą Kryszkiewicz

transplantacja walka z przemocą Wioletta Kryszkiewicz Belgia Plan International Belgium obrzezanie kobiet sprawy kobiet No more cutting


Nazwa kampanii:
No more cutting
Nadawca:
Plan International Belgium
Media:
Spot video, social media, strona internetowa
Wykonawca:
Plan International Belgium
Adresaci:
kobiety
Hasło kampani:
No more cutting





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek