logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > W poszukiwaniu billboardów
14.03.2009
Tematy: Wydarzenia

W poszukiwaniu billboardów



Wystarczy aparat fotograficzny (lub komórka z aparatem) i zmysł obserwacji aby wziąć udział w konkursie ogłoszonym przez Polski Czerwony Krzyż. Tematem konkursu jest wykonanie fotografii billboardów reklamujących kampanię PCK 1% pod hasłem „Z pomaganiem każdemu do twarzy”.

200 billboardów kampanii zostało rozmieszczonych w 8 miastach – w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Aglomeracji Śląskiej.

Zdjęcie billboardu promującego kampanię 1% PCK należy wysłać do 30 kwietnia br. na adres redakcja@pck.org.pl.

Każda osoba biorąca udział w konkursie może nadesłać pojedyncze fotografie lub cykl nie przekraczający 5 zdjęć. Fotografie należy dostarczyć w postaci elektronicznej w formacie JPG lub TIF w rozdzielczości minimum 6 Mpix tj. 3000px x 2000px, około 25 x 17 cm w rozdzielczości 300 dpi. Spośród nadesłanych zgłoszeń zostanie wybranych 5 najlepszych zdjęć. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie PCK.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek