logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  12.12.2014

W oczekiwaniu na odwiedziny

Your browser does not support the video tag.


Babcie i dziadkowie zazwyczaj wyczekują wizyt bliskich im osób: zakładają elegancki strój, parzą herbatę, przygotowują pyszne ciasto i słodycze. Niektórzy z nich mają szczęście – rodzina lub przyjaciele zjawiają się w ich domach. Dla wielu starszych i nieaktywnych zawodowo osób oczekiwanie nie ma jednak końca, doświadczają samotności – w święta i na co dzień.

Taki komunikat za pośrednictwem rocznicowego, świątecznego filmu promocyjnym przekazuje organizacja The Silver Line, która od 25 listopada 2013 roku prowadzi bezpłatną linię telefoniczną dla osób starszych i samotnych. Organizacja oferuje telefonującym rozmowę, przyjaźń i troskę. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy jej istnienia, wolontariusze odbyli 10 000 rozmów.  Oznacza to, że wsparcie oferowane przez The Silver Line jest potrzebne w Wielkiej Brytanii.

Oprócz opisanego filmu opublikowano krótkie klipy, które zawierają wypowiedzi beneficjentów działań srebrnej linii. Wielu z nich z zaskoczeniem uświadamiało sobie fakt, że dotyczą ich słowa: "Czy zdajesz sobie sprawę, że są ludzie, którzy nie mają okazji z nikim porozmawiać przez cały dzień, ludzie, którzy wychodzą z domu tylko po to, aby kupić gazetę". Możliwość odbycia rozmów z wolontariuszami organizacji pozwala przełamać samotnym Brytyjczykom rutynę oraz poczuć się potrzebnymi, a także otoczonymi troską.

Materiały wizualne kampanii odsyłają odbiorców do strony internetowej The Silver Line. Tam zainteresowani uzyskają informacje na temat sposobów wsparcia organizacji: poprzez zaangażowanie jako wolontariusz, wpłacenie środków finansowych na konto "Srebrnej Linii" lub zakup produktów, za pośrednictwem aplikacji Give as you Live. W efekcie skorzystania z aplikacji przez kupujących, sklepy internetowe zobowiązały się wpłacić na konto fundacji procent od dokonanych zakupów.

Działalność organizacji oraz kampania, oprócz uzyskania bezpośredniego wsparcia, mają na celu zmianę postaw Brytyjczyków względem ludzi samotnych i starszych. Z drugiej strony akcja ma zachęcić osoby samotne do korzystania ze wsparcia oferowanego przez The Silver Line Charity.

Kamila Brzezińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Visiting gramps
Czas:
2014.11.28
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
The Silver Line Charity
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
M&C Saatchi (London)
Adresaci:
mieszkańcy Wielkiej Brytanii, osoby starsze i samotne
Hasło kampani:
More than a million older people in the UK suffer the pain of loneliness, not just at Christmas but all year round (Ponad million starszych ludzi w Wielkiej Brytanii cierpi z powodu samotności, nie tylko w Boże Narodzenie, ale przez cały rok)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek