Pewnej nocy, pięciu chłopaków zamiast ukochanych dziewczyn znajduje w swoich łóżkach ich matki. Stylizowany na frywolny żart z cyklu „ukryta kamera” spot pt. „The midnight switch – boyfriend’s worst nightmare”>/b> (Przemiana o północy – najgorszy koszmar chłopaka) obrazuje skutki nadużywania słońca. W eleganckim turystycznym kurorcie 5 młodych par spędza letnie wakacje. Podczas gdy mężczyźni popijają kolorowe drinki, ich partnerki leniwie wygrzewają się w palącym słońcu. W nocy, w ich łóżkach dzieje się coś zaskakującego – matki i córki po kryjomu zamieniają się miejscami. Reakcje mężczyzn po przebudzeniu, jak łatwo się domyślić, są nad wyraz komiczne. Cała intryga ma poza humorystycznym, także walor edukacyjny, a jej „ofiary” na długo zapamiętają zaserwowaną przez organizatorów wyjazdu lekcję – „Make sure your girlfriend protects herself against the sun. Or she’ll start looking like her mom” (Upewnij się, że twoja dziewczyna chroni się przed słońcem. Albo zacznie wyglądać jak jej mama).
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach