W łóżku z teściową
Pewnej nocy, pięciu chłopaków zamiast ukochanych dziewczyn znajduje w swoich łóżkach ich matki.
Stylizowany na frywolny żart z cyklu „ukryta kamera” spot pt. „The midnight switch – boyfriend’s worst nightmare” (Przemiana o północy – najgorszy koszmar chłopaka) obrazuje skutki nadużywania słońca. W eleganckim turystycznym kurorcie 5 młodych par spędza letnie wakacje. Podczas gdy mężczyźni popijają kolorowe drinki, ich partnerki leniwie wygrzewają się w palącym słońcu. Nic nie zapowiada tego, że dla części bohaterów sielanka może niebawem zamienić się w koszmar. W nocy, w ich łóżkach dzieje się coś zaskakującego – matki i córki po kryjomu zamieniają się miejscami. Reakcje mężczyzn po przebudzeniu, jak łatwo się domyślić, są nad wyraz komiczne. Cała intryga ma poza humorystycznym, także walor edukacyjny, a jej „ofiary” na długo zapamiętają zaserwowaną przez organizatorów wyjazdu lekcję – „Make sure your girlfriend protects herself against the sun. Or she’ll start looking like her mom” (Upewnij się, że twoja dziewczyna chroni się przed słońcem. Albo zacznie wyglądać jak jej mama).
Spot kampanii „Slimmer in the zon” (Mądrzy na słońcu) i powstał z inicjatywy Belgian Cancer Foundation aby przestrzec młodych ludzi przed zgubnymi skutkami nieroztropnego opalania ciała. Chodzi przede wszystkim o przedwczesne starzenie się skóry oraz wzrost ryzyka zachorowania na czerniaka. Belgijskie młode kobiety mimo tego, że doskonale zdają sobie z nich sprawę, wciąż nie zmieniają szkodliwych nawyków. Twórcy filmowej kreacji postanowili więc zwrócić się do ich partnerów.
W ramach akcji przygotowano także stronę internetową dostępną pod adresem www.slimmerindezon.be.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.09.2023
Mocniejsi niż głód
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
22.09.2023
Jemy coraz więcej warzyw i owoców
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie