Jak kończą Ci, którzy nie docenili wartości edukacyjnej lekcji odpowiedzialnego opalania? Pięciu młodych mężczyzn podczas pobytu w nadmorskim kurorcie budzi się rano obok wybranek swojego serca. Szok, niedowierzanie, miliony pytań. Dziewczyny zmieniły się w swoje matki. Stylizowany na frywolny żart z cyklu „ukryta kamera” spot pt. „The midnightswitch – boyfriend’sworstnightmare” (Przemiana o północy – najgorszy koszmar chłopaka) obrazuje skutki nadużywania słońca. Spot kampanii „Slimmer in the zon” (Mądrzy na słońcu) i powstał z inicjatywy BelgianCancer Foundation. Mimo że młode Belgijki doskonale wiedzą jakie są skutki nieodpowiedzialnego opalania, ani myślą o zmianie szkodliwych nawyków. Twórcy filmowej kreacji postanowili więc zwrócić się do ich partnerów.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu