logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
   ──────  14.04.2015

W kontakcie z Arktyką



Naklejki na gniazdka, choć mają bardzo prosty kształt, czytelnie nawiązują do wyglądu niedźwiedzi polarnych. Pysk zwierzęcia, opatrzony hasłem "Unplug for them" ("Wyjmij wtyczkę dla nich") na kontakcie elektrycznym przypomina, że codzienne przyzwyczajenia mają wpływ na środowisko nawet w najdalszych regionach. Organizacja Greenpeace stworzyła naklejki, by pokazać jak istotne jest oszczędzanie energii i zachęcić, aby spojrzeć na świat w ujęciu całościowym. Mają one nakłonić odbiorców akcji do powiązania ich codziennych zachowań i nawyków z dbałością o naturę.

Na stronie organizacji Greenpeace można przeczytać, że Arktyka jest klimatyzatorem naszej planety, jednak przez zmiany klimatu ociepla się dwa razy szybciej niż reszta świata. W ciągu ostatnich 30 lat zniknęło 75% letniego lodu morskiego. Mniejsze zużycie energii wpływa na zatrzymanie ocieplenia, co jest ważne dla przetrwania gatunków zamieszkujących Arktykę. Dla zachowania klimatu tego obszaru kluczowe jest istnienie lodu morskiego, który znika w zawrotnym tempie. Bez niego zwierzęta takie jak niedźwiedzie polarne, morsy czy narwale nie mogą odpoczywać, polować i rozmnażać się. Samice zwierząt polarnych są słabe i niedożywione. Mają problemy z odchowaniem potomstwa, a młode muszą toczyć trudną walkę o to, by dożyć dorosłości.

O akcjach podejmowanych przez organizację Greenpeace można przeczytać na stronie kampanii "Save the Arctic" ("Uratuj Arktykę"). Naklejki na kontakty z wizerunkiem polarnych niedźwiedzi są częścią tej inicjatywy. Akcja zachęca również do podpisania petycji o ochronę regionu. Wzywa do zaapelowania do przywódców światowych o utworzenie rezerwatu na niezamieszkanych wodach wokół bieguna Północnego i o zakaz odwiertów i połowów przemysłowych w Arktyce (www.savethearctic.org).

Sandra Sych


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Save the Arctic outlet decal
Czas:
2015.3.30
Tematy:
Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Ambient
Wykonawca:
Rethink (Kanada)
Adresaci:
Osoby nie mające wiedzy z zakresu oszczędzania energii i wpływu na środowisko
Hasło kampani:
Unplug for them (Wyjmij wtyczkę dla nich)





polecamy ─── 24.01.2022

Znak – pełnosprawni


Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 26.04.2022

    Na majówkę w tym roku wydamy średnio ok. 900 zł


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek