W jaki sposób pandemia zmieniła nasze nawyki żywieniowo-zakupowe
Marka Kamis i Banki Żywności przeprowadziły badanie konsumenckie w ramach 6. edycji programu „Kulinarnie Mocni”.
Jak wynika z danych, epidemia Covid-19 spowodowała zmiany w naszych zwyczajach zakupowych, a my wciąż próbujemy zaadaptować się do nowej sytuacji. Na popularności zyskała idea Zero Waste. Większa ilość czasu spędzanego w domu spowodowała, że 69% ankietowanych zaczęło jeść częściej i więcej domowych posiłków. W czasie lockdownu niektórzy odkryli pasję do gotowania i pieczenia, głównie chleba i ciast, i nic nie wskazuje na to, że zaprzestaną to robić wraz z nadejściem końca pandemii. Jak wskazują badania, zmieniły się także nawyki Polaków dotyczące samego planowania zakupów – popularne stało się np. odwiedzanie sklepów w godzinach nocnych oraz wczesnych godzinach porannych, ze względu na mniejszy ruch.
Więcej informacji oraz podsumowanie badania w formie graficznej znajduje się poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family