W jaki sposób pandemia zmieniła nasze nawyki żywieniowo-zakupowe
Marka Kamis i Banki Żywności przeprowadziły badanie konsumenckie w ramach 6. edycji programu „Kulinarnie Mocni”.
Jak wynika z danych, epidemia Covid-19 spowodowała zmiany w naszych zwyczajach zakupowych, a my wciąż próbujemy zaadaptować się do nowej sytuacji. Na popularności zyskała idea Zero Waste. Większa ilość czasu spędzanego w domu spowodowała, że 69% ankietowanych zaczęło jeść częściej i więcej domowych posiłków. W czasie lockdownu niektórzy odkryli pasję do gotowania i pieczenia, głównie chleba i ciast, i nic nie wskazuje na to, że zaprzestaną to robić wraz z nadejściem końca pandemii. Jak wskazują badania, zmieniły się także nawyki Polaków dotyczące samego planowania zakupów – popularne stało się np. odwiedzanie sklepów w godzinach nocnych oraz wczesnych godzinach porannych, ze względu na mniejszy ruch.
Więcej informacji oraz podsumowanie badania w formie graficznej znajduje się poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza