logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > W gorącej wodzie
21.11.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania

W gorącej wodzie



W jaki sposób sugestywnie opowiadać o zmianach klimatycznych? Można, oczywiście, robić to za pomocą niepowiązanych ze sobą kampanii społecznych, znacznie jednak ciekawszym rozwiązaniem jest sięgnięcie po projekty długofalowe.

Jednym z najambitniejszych pod względem artystycznym tego typu przedsięwzięć jest seria animowanych filmów, zrealizowanych na zamówienie organizacji WWF przez zespół kreatywny Yannis & Friends, czyli designera Yannisa Konstantinidisa i jego współpracowników. Kolejne odsłony projektu to wysmakowane wizualnie filmy krótkometrażowe – każdy zrealizowany w innym stylu i innym typie animacji. Łącznie zdobyły już ponad 50 nagród na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym Yellow Pencil na D&AD oraz Grand Prix na Ciclope Festival.

Najnowszy z nich, In Hot Water (W gorącej wodzie), opowiada historię chłopca, zafascynowanego pięknem oceanu, w którym, niestety, z powodu podnoszącej się temperatury wody, zaczyna umierać życie. Poruszający film został w całości nakręcony kamerą termowizyjną, zaś za ścieżkę dźwiękową posłużył kultowy utwór No Surprises Radiohead, zremasterowany przez Neila Barnesa z zespołu Leftfield. Film In Hot Water miał swoją premierę podczas COP29, czyli Konferencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu, która odbyła się w dniach 11–22 listopada 2024 w Baku, stolicy Azerbejdżanu. Za inspirację dla scenariusza posłużyły dokumenty Can’t Negotiate the Melting Point of Ice, A Flammable Planet i Up in Smoke, wydane odpowiednio podczas COP26, COP27 i COP28.

Z innymi produkcjami autorstwa Yannis & Friends zrealizowanymi dla WWF można zapoznać się TUTAJ.

txt: Dorota Chrobak

WWF film Wielka Brytania


Nazwa kampanii:
In Hot Water
Czas:
2024.11.12
Nadawca:
WWF
Media:
film
Wykonawca:
Nomint, London, UK





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek