W Dubaju gwoździe pomagają w nauce
Ponad 17 tys. gwoździ pozwoliło spełnić marzenia robotników z Dubaju, ciężko pracujących nad nowatorskimi i ambitnymi projektami budowlanymi, którymi zachwyca się reszta świata. Zainicjowana została kampania, której celem jest zebranie funduszy na edukację dzieci, na którą z uwagi na niskie wynagrodzenie robotnicy nie mogą sobie pozwolić.
Na jednej z ulic Dubaju stanęła ściana, przy której każdy chętny mógł kupić gwóźdź i własnoręcznie wbić go zgodnie z instrukcją w niewidoczną z początku grafikę. W zaledwie 9 dni, ściana pokryta gwoździami odsłoniła obraz chłopca, będący symbolem lepszej przyszłości, dostępu do edukacji i kroku w stronę wyjścia z ubóstwa. Zainteresowanie kampanią wśród mieszkańców, turystów oraz mediów pomogło w zebraniu funduszy na wskazany cel. Tytuł kampanii "Sapna" w języku hindi i urdu oznacza marzenie.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki