W lutym 2008 roku amerykański oddział Habitat for Humanity, przy pomocy agencji reklamowej Door Number 3, zrealizował kampanię fundrisingową na rzecz najbiedniejszych mieszkańców Teksasu, których nie stać na budowę własnego domu. Każdy plakat kampanii to inna historia życia. Organizatorzy przekonują, że brak odpowiedniego miejsca do życia może doprowadzić do wykluczenia społecznego – przykładowo dzieci, które nie mieszkają w domu mają duże trudności z nauką, a potem z dostaniem się do szkoły średniej. Niski poziom wykształcenia skutkuje mniejszą szansą na polepszenie bytu sobie i swojej rodzinie. To sytuacja, w której bieda generuje biedę.
Habitat for Humanity jest pozarządową organizacją chrześcijańską, której celem jest pomoc niezamożnym rodzinom w zbudowaniu własnego mieszkania. Działa w 100 krajach, gdzie zbudowała 200 tysięcy domów. Średnio na świecie co 24 minuty powstaje nowy habitatowski dom.
2 miliardy ludzi na całym świecie cierpi z powodu braku właściwego miejsca do życia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
09.04.2024
Nic się nie stałooooo!