W jaki sposób najłatwiej zniechęcić do czegoś nastolatka? Pokazać, że „jarają się” tym jego rodzice.
Ten niezwykle skuteczny pomysł wykorzystali twórcy kampanii, mającej na celu zniechęcać młodych ludzi do używania e-papierosów. Dorośli bohaterowie czterech kilkusekundowych filmików – zatytułowanych odpowiednio: Chef, Dancer, Gamer oraz Makeup Artist – są kwintesencją żenady: noszą się jak nastolatki, ubierają w ich ciuchy, nadużywają „młodzieżowych słów roku”, no i rzecz jasna, korzystają z waporyzatorów. Im bardziej cool starają się wyglądać, tym bardziej obciachowe staje się ich wapowanie. A, co za tym idzie, wapowanie w ogóle.
Projekt Vaping Is Cringe ma charakter wielokanałowy: twórcy kampanii sięgnęli po billboardy, reklamy displayowe, oraz komunikaty na kanałach Meta (FB, IG) i serwisie streamingowym Twitch.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”