logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  14.02.2008

Uważaj! Twoje dziecko Cię naśladuje



Brytyjska kampania nagrodzona tytułem The Best Newspaper Advert.

Dzieci biorą przykład z dorosłych, naśladując także ich naganne zachowania. Przypomniała o tym prasowa kampania z Wielkiej Brytanii (nagrodzona tytułem The Best Newspaper Advert of 2007 w konkursie Awards for National Newspaper Advertising), przeprowadzona w ramach programu Think! przez brytyjskie ministerstwo transportu.

Przygotowana kreacja miała na celu zwrócenie uwagi dorosłym na fakt, iż nieświadomie uczą swoje dzieci negatywnych zachowań w czasie przechodzenia przez jezdnię bądź w czasie jazdy samochodem. Przekazane przyzwyczajenia trudno także później zredukować. Stąd wziął się pomysł uchronienia najmłodszych przed negatywnym wpływem oraz także przypomnienia dorosłym o ich niepożądanych zachowaniach. Tym samym organizatorzy zwrócili uwagę na fakt, iż dorosła osoba, która np. nie zapina pasów w samochodzie, nie tylko ryzykuje swoje zdrowie, ale także naraża na niebezpieczeństwo własne dziecko. Jak wykazały badania, taki argument znalazł zrozumienie u prawie 90% przebadanych osób, które zetknęły się z tymi layoutami.

Kampania wystartowała na początku października 2007 roku, jej autorem był londyński oddział agencji Leo Burnett.

Hasła:
If you use your mobile whilst crossing the road, your kids will copy you.
Jeśli przechodząc przez jezdnię, będziesz używać komórki, Twoje dzieci zrobią to samo.

If you don’t wear seatbelt, your kids will copy you.
Jeśli nie zapniesz pasów, Twoje dzieci zrobią to samo.

If you cross at a pedestrian crossing when the red man shows, your kids will copy you.
Jeśli przejdziesz przez jezdnię na czerwonym świetle, Twoje dzieci zrobią to samo.
opr. mateoosz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Think!
Czas:
2007.10.1 - 2007.10.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Brytyjskie Ministerstwo Transportu
Media:
Prasa
Wykonawca:
Leo Burnett (London)
Adresaci:
Rodzice
Hasło kampani:
If you use your mobile whilst crossing the road, your kids will copy you; If you don't wear seatbelt, your kids will copy you; If you cross at a pedestrian crossing when the red man shows, your kids will copy you.





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek