Uważaj! Twoje dziecko Cię naśladuje
Brytyjska kampania nagrodzona tytułem The Best Newspaper Advert.
Dzieci biorą przykład z dorosłych, naśladując także ich naganne zachowania. Przypomniała o tym prasowa kampania z Wielkiej Brytanii (nagrodzona tytułem The Best Newspaper Advert of 2007 w konkursie Awards for National Newspaper Advertising), przeprowadzona w ramach programu Think! przez brytyjskie ministerstwo transportu.
Przygotowana kreacja miała na celu zwrócenie uwagi dorosłym na fakt, iż nieświadomie uczą swoje dzieci negatywnych zachowań w czasie przechodzenia przez jezdnię bądź w czasie jazdy samochodem. Przekazane przyzwyczajenia trudno także później zredukować. Stąd wziął się pomysł uchronienia najmłodszych przed negatywnym wpływem oraz także przypomnienia dorosłym o ich niepożądanych zachowaniach. Tym samym organizatorzy zwrócili uwagę na fakt, iż dorosła osoba, która np. nie zapina pasów w samochodzie, nie tylko ryzykuje swoje zdrowie, ale także naraża na niebezpieczeństwo własne dziecko. Jak wykazały badania, taki argument znalazł zrozumienie u prawie 90% przebadanych osób, które zetknęły się z tymi layoutami.
Kampania wystartowała na początku października 2007 roku, jej autorem był londyński oddział agencji Leo Burnett.
Hasła:
If you use your mobile whilst crossing the road, your kids will copy you.
Jeśli przechodząc przez jezdnię, będziesz używać komórki, Twoje dzieci zrobią to samo.
If you don’t wear seatbelt, your kids will copy you.
Jeśli nie zapniesz pasów, Twoje dzieci zrobią to samo.
If you cross at a pedestrian crossing when the red man shows, your kids will copy you.
Jeśli przejdziesz przez jezdnię na czerwonym świetle, Twoje dzieci zrobią to samo.
opr. mateoosz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem