logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Uwaga, tu strzelają
05.12.2013
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Obronność i bezpieczeństwo

Uwaga, tu strzelają



Znaki drogowe, do tej pory nakazujące zmniejszenie prędkości czy ostrożność wobec przechodzących dzieci, zaczęły przestrzegać przed ludźmi z bronią palną.

Znaki drogowe bywają symbolem rozpoznawczym kraju (na przykład australijskie znaki z kangurem, znane na całym świecie) przez co chętnie są fotografowane, ale przede wszystkim są czytelne i jednoznaczne. Faktem bezsprzecznym jest też to, że znaki takie mogą być bardzo pomocne nie tylko w celu zwrócenia uwagi kierowy, ale i pieszych. Stają się symbolem niosącym konkretny przekaz i tak stało się w przypadku pewnych znaków w stanie Illinois w USA.

Znaki przedstawiają postaci z bronią w ręku i są opatrzone odpowiednim podpisem odwołującym do kampanii. Powodem akcji jest fakt, że każdego roku w wyniku postrzelenia umiera 1,000 osób. To liczba, która brzmi poważnie dlatego organizacja Illinois Council Handgun Against Violence zdecydowała się na walkę z tym zjawiskiem. Kampania została rozwinięta głównie w okolicach parków i szkół, aby zwrócić uwagę na problem i podkreślić, że użycie broni może zdarzyć się wszędzie. Stan Illinois ma najbardziej zaostrzone prawo w kwestii używania broni, w kampanii chodzi więc tez o to, aby ten region stał się przykładem dla pozostałych.

Kornelia Machura



Nazwa kampanii:
Warning Signs
Czas:
2013.11.10 - 2013.12.10
Nadawca:
Illinois Council Against Violence
Media:
Ambient
Wykonawca:
Y&R, Chicago
Adresaci:
Posiadacze broni, mieszkańcy stanu Illinois





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek