Zamiast palców mają ostre szpony i włochatą skórę. Mężczyźni z kampanii „The Monsters” („Potwory”) wyglądają przeciętnie, a nawet sympatycznie. Tylko ich dłonie świadczą o tym, że nie są wcale tacy mili.
Potwory istnieją nie tylko w filmach science-fiction – przekonuje kampania – niektóre z nich żyją tuż obok. To sprawcy przemocy domowej, często mężczyźni, nie wyróżniający się niczym specjalnym spośród innych mężczyzn, a jednak groźni.
Celem kampanii przebiegającej pod hasłem „Let’s denounce hidden violence” („Zdemaskujmy ukrytą przemoc”), którą zrealizowano w listopadzie zeszłego roku, jest nagłośnienie problemu przemocy domowej. Najważniejsze, zdaniem jej autorów jest to, aby nie być obojętnym wobec problemu i pomagać w ujawnianiu sprawców przemocy.
Kampanię przygotowała francuska agencja W Atjust na zlecenie feministycznej organizacji Fédération Nationale Solidarité Femmes z okazji Międzynarodowego Dnia Przeciwko Przemocy Wobec Kobiet, który obchodzony jest 25 listopada.
K.Zawadzka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy