Zamiast palców mają ostre szpony i włochatą skórę. Mężczyźni z kampanii „The Monsters” („Potwory”) wyglądają przeciętnie, a nawet sympatycznie. Tylko ich dłonie świadczą o tym, że nie są wcale tacy mili.
Potwory istnieją nie tylko w filmach science-fiction – przekonuje kampania – niektóre z nich żyją tuż obok. To sprawcy przemocy domowej, często mężczyźni, nie wyróżniający się niczym specjalnym spośród innych mężczyzn, a jednak groźni.
Celem kampanii przebiegającej pod hasłem „Let’s denounce hidden violence” („Zdemaskujmy ukrytą przemoc”), którą zrealizowano w listopadzie zeszłego roku, jest nagłośnienie problemu przemocy domowej. Najważniejsze, zdaniem jej autorów jest to, aby nie być obojętnym wobec problemu i pomagać w ujawnianiu sprawców przemocy.
Kampanię przygotowała francuska agencja W Atjust na zlecenie feministycznej organizacji Fédération Nationale Solidarité Femmes z okazji Międzynarodowego Dnia Przeciwko Przemocy Wobec Kobiet, który obchodzony jest 25 listopada.
K.Zawadzka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz