logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Uśmiechnij się
08.08.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO

Uśmiechnij się



W Indiach rocznie rodzi się ponad 35 tysięcy osób z rozszczepem wargi i podniebienia, czyli tzw. zajęczą wargą. Wada ta w szczególny sposób dotyka kobiety, zniekształca bowiem okolice ust, będące w tamtejszej kulturze wręcz synonimem urody – co ma bezpośredni wpływ na szeroko pojęte perspektywy życiowe dziewczynek.

Smile Train India, jedna z największych na świecie organizacji pozarządowych zajmujących się rozszczepem wargi i podniebienia, zorganizowała kampanię społeczną kierowaną właśnie do kobiet, zmagających się z tą ułomnością. Projekt miał swoją premierę 29 lipca, podczas Narodowego Dnia Szminki (National Lipstick Day). Datę wybrano nieprzypadkowo. Twórcom kampanii zależało na tym, by zachęcić kobiety „z zajęczą wargą”, by wyszły z ukrycia i uśmiechnęły się szeroko. Umalowanymi na czerwono ustami. Niektóre zrobiły to po raz pierwszy w życiu:

https://video.adsoftheworld.com/e1d22eit1w1uat5uo1o4s8qk7gkt.mp4

 

NGO zdrowie Indie film kobiety walka z wykluczeniem społecznym zdrowie psychiczne digital uroda


Nazwa kampanii:
Campaign on Cleft Awareness Month
Czas:
2023.7.29
Nadawca:
Smile Train India
Media:
integrated (film, digital)
Wykonawca:
Tonic Worldwide, India





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek