Uśmiechnięty i szczęśliwy albo smutny i pobity – możliwość wyboru między dwoma wizerunkami tego samego chłopca stworzyła odbiorcom kampania, zrealizowana w maju w stanie Santa Catarina w Brazylii.
Celem kampanii było rozbudzenie w odbiorcach poczucia współodpowiedzialności za przemoc domową (także seksualną), stosowaną wobec dzieci. Hasło „Stay on our side. Report it” („Stań po naszej stronie. Zgłoś to”) to nie tylko zwykły apel o zgłaszanie tego typu incydentów odpowiednim instytucjom. Dosłowne stanięcie po jednej ze stron specyficznego plakatu skutkowało bowiem zmianą wizerunku przedstawionego na nim chłopca.
Ambient zrealizowany został przez agencję Propague Comunicaçao na zlecenie władz lokalnych stanu.
E. Janota
Nazwa kampanii:
Boy
Czas:
2009.5.1 - 2009.5.21
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Rząd Stanu Santa Catarina
Media:
Ambient
Wykonawca:
Propague Comunicaçao
Adresaci:
Mieszkańcy Santa Catarina, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Stay on our side. Report it. (Stań po naszej stronie. Zgłoś to.)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”