────── 16.05.2017
Konkurs Kampania Społeczna Roku - nominacje w kategorii „Świat”
USG pokazało coś jeszcze
Dwoje podekscytowanych przyszłych rodziców przygląda się swojej pociesze podczas badania USG. Poza płcią dziecka przynosi ono jeszcze jedną informację. Siedząca przy nich lekarka zdradza im nieoczekiwaną wiadomość, mówiąc „To lesbijka”. W kampanie społecznej poprzez film reklamowy i hasło „Any child can born gay” („Każde dziecko może urodzić się homoseksualistą”) chciano pokazać, iż orientacja homoseksualna jest jak płeć biologiczna: nie można jej wybrać ani zaplanować, ona po prostu jest. Co więcej, przez taki sposób mówienia o homoseksualizmie, pomysłodawcy chcą zwrócić uwagę społeczeństwa na jeszcze jeden aspekt: problemy osób homoseksualnych są również problemami całych ich rodzin.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem