11 / 11
Nowy Jork zaczął obracać się w ruinę. Rozpadające się elementy architektoniczne miasta – latarnie, ławki, znaki drogowe – wywołują przerażenie u bohaterów. Postanawiają je przenieść w jedno miejsce. Dzięki ich połączeniu przedmioty zyskują drugie życie, a miasto wraca do normy. Jak głosi hasło kampanii: „We can save thousands of lives by donating an important part of New York – ourselves” („Możemy uchronić tysiące żyć poprzez wspomaganie ważnej części Nowego Jorku – nas samych”). Reżyserem spotu jest Laurent Witz, zdobywca Oskara za film „Mr. Hublot”.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz