logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  16.05.2017

Kampanie promujące dawstwo organów

Uratować ginące miasto

Nowy Jork zaczął obracać się w ruinę. Rozpadające się elementy architektoniczne miasta – latarnie, ławki, znaki drogowe – wywołują przerażenie u bohaterów. Postanawiają je przenieść w jedno miejsce. Dzięki ich połączeniu przedmioty zyskują drugie życie, a miasto wraca do normy. Jak głosi hasło kampanii: „We can save thousands of lives by donating an important part of New York – ourselves” („Możemy uchronić tysiące żyć poprzez wspomaganie ważnej części Nowego Jorku – nas samych”). Reżyserem spotu jest Laurent Witz, zdobywca Oskara za film „Mr. Hublot”.



Więcej: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


  • 23.06.2025

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat


  • 12.06.2025

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


  • 11.06.2025

    Po stronie mocy korników


  • 10.06.2025

    Dostrój się do drogi


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek