logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > UPS przygotował apteczki dla WOŚP
22.06.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

UPS przygotował apteczki dla WOŚP



Firma UPS kontynuuje współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy poprzez program edukacyjny „Ratujemy i Uczymy Ratować”, który ma na celu naukę pierwszej pomocy wśród dzieci w wieku szkolnym. 13 czerwca w magazynie UPS w Łazach wolontariusze przygotowali 2300 paczek zawierających 80000 apteczek, które zostaną dostarczone do szkół biorących udział w programie na terenie całej Polski. 

Program działa od 2006 roku. Jego celem jest promowanie wśród dzieci wiedzy na temat zasad udzielania pierwszej pomocy, jak również kształtowanie podstawowych umiejętności w tym zakresie. Obejmuje także inne działania, takie jak szkolenia prowadzone przez same dzieci i konkursy dla szkół. Ma on również zachęcać rodziców i nauczycieli do brania udziału w różnych aktywnościach. Poza zaangażowaniem wolontariuszy, UPS zapewni programowi również wsparcie logistyczne.

UPS wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy od siedmiu lat i przekazał na jej rzecz ponad 600 tysięcy złotych. W tym czasie wolontariusze wspierali też inne projekty organizowane przez WOŚP, takie jak Przystanek Woodstock, kampania „Stop Powodziom” czy też odbywający się co roku Wielki Finał WOŚP.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek