────── 26.02.2014
Upiory na skórze
Dziwne stworzenia, jak wytatuowane na skórze dziewczyny, gryzą ją i rozdrapują jej podbrzusze. To metaforyczny sposób, aby zwrócić uwagę na problem zaburzeń odżywiania wśród kobiet.
Uwaga odbiorcy skupiona jest na bohaterce i literach hasła. Czarne tło buduje napięcie, poczucie zagrożenia, a jednocześnie nie rozprasza. Centralnym punktem jest brzuch dziewczyny z upiornymi tatuażami. Jak informuje nadawca, jedna na pięć kobiet ma problem z zaburzeniami odżywiania.
Komunikat wyprodukowano dla Enos – Izraelskiego Stowarzyszenia Zdrowia Psychicznego. Organizacja ta od 1987 roku działa na rzecz promocji zdrowia psychicznego.
Magdalena Trybalska
Nazwa kampanii:
Dead Scary
Czas:
2014.2.10 - 2014.3.10
Kraje:
Izrael
Nadawca:
Enosh - The Israeli Association for Mental Health
Media:
Plakaty
Wykonawca:
YehoshuaTBWA (Israel)
Adresaci:
Kobiety dotknięte zaburzeniami odżywiania, ich bliscy oraz zainteresowani tematem
Hasło kampani:
1 out of 5 women struggle with eating disorders (1 na 5 kobiet boryka się z zaburzeniami odżywiania)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem