Upał i futro
Ubrany w futro mężczyzna poci się, słabnie, panikuje, rozpaczliwie stuka ręką w szybę samochodu, patrzy nieprzytomnym wzrokiem. Kierująca samochodem kobieta miała wrócić "za chwilę" i zamknęła go w aucie, mimo panującego skwaru.
Strój bohatera oraz sytuacja, w jakiej się znalazł, ma uzmysłowić widzom, co czuje pies pozostawiony w samochodzie podczas upału. Opiekunom czworonogów zdarza się pozostawić je w pojeździe, gdy np. wychodzą po zakupy lub załatwić inne, wydawałoby się, nie trwające długo sprawy. Tymczasem temperatura w aucie postawionym w słońcu może spowodować uszkodzenie mózgu, udar, a nawet śmierć – tak u człowieka, jak i zwierzęcia. Kampanię przygotowała w ubiegłym roku People for Ethical Treatment of Animals (PETA).
W 2013 spot "One decision" ("Jedna decyzja") pokazujący konsekwencje pozostawienia w takich samych warunkach w samochodzie dziecka, przygotowała agencja Redcastle Productions.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”