Obchody 65. rocznicy wybuchu Powstania w Getcie Warszawskim zostały wsparte zakrojoną na szeroką skalę kampanią informacyjno-wizerunkową prowadzoną przez Miasto Stołeczne Warszawa.
– Z tej okazji od kwietnia będziemy mogli powiedzieć, że historyczne granice getta w Warszawie widać. Do tej pory była to nieokreślona przestrzeń. Mamy nadzieję, że dzięki temu obszar getta zaistnieje w świadomości, również najmłodszych, warszawiaków – powiedział Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy Włodzimierz Paszyński zapowiadając oznaczenia granic getta warszawskiego.
– Punktów które chcemy oznakować mamy 21 plus oznakowania nawierzchni ulic. Staraliśmy się, żeby to były dokładne odzwierciedlenia granic. Chcieliśmy przede wszystkim oznakować miejsca charakterystyczne, które mówią coś o historii getta, polskich Żydów, powstania, Warszawy – poinformowała Dyrektor Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków Ewa Nekanda-Trepka.
Autorem plakatu jest światowej sławy fotograf Ryszard Horowitz. Kampania billboardowa ma miejsce w czterech aglomeracjach: w Katowicach, Trójmieście, Szczecinie i Krakowie (od 1 do 15 kwietnia).
O szczegółach uroczystości można dowiedzieć się ze strony internetowej miasta, www.um.warszawa.pl, na której umieszczono też zakładkę wspomnieniową do uzupełniania przez internatów i historyczną ortofotomapę.
W ramach wspólnego projektu Miasta Stołecznego i Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego, na warszawskim lotnisku taksówkarze będą wręczać pasażerom specjalne mapki „Warszawa Judaica”, poświęcone śladom żydowskiej Warszawy (od 11 kwietnia – do wyczerpania nakładu).
W telewizji pojawią się 3 różne spoty telewizyjne (30 sekundowe) upamiętniające Powstanie w Getcie, emitowane podczas trwania obchodów (producentem ich jest Dawid Szurmiej).
W Nowym Jorku planowane jest spotkanie z założycielem agencji Wunderman, prof. Lesterem Wundermanem, legendą światowego marketingu, który podzieli się swymi wrażeniami z wizyt w Warszawie. W konferencji-spotkaniu „Warszawa miasto z historią, miasto z przyszłością” mają wziąć udział przedstawiciele mediów, biznesu i liderzy opinii. Celem spotkania jest promocja wizerunkowa miasta.
W Izraelu pojawi się reklama wizerunkowa informująca o wydarzeniach upamiętniających 65.rocznicę wybuchu Powstania w Getcie Warszawskim w magazynie pokładowym dystrybuowanym na pokładach samolotów El AL (marzec, kwiecień i maj).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS