logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Pomoc społeczna, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  20.12.2013

Uliczne znaki zapytania



Na miejsach parkingowych domalowano znaki zapytania. W ten sposób The British Columbian Coalition for People with Disabilities (BCCPD) wykorzystało medium ambientowe do promocji swoich działań.

Symbol przedstawiający człowieka na wózku inwalidzkim, oznaczający miejsce parkingowe dla niepełnosprawnych, uzupełniony został o znak zapytania i hasło: „What does disabled mean” ("Co znaczy niepełnosprawność"). Pomysł na kreację bazuje na wizualnym podobieństwie graficznym symboli. Niektórzy odbiorcy mogą uznać, że użycie znaku zapytania powoduje niejasność i kojarzy się raczej negatywnie. Z drugiej jednak strony powstała grafika zwracająca uwagę odbiorcy, przy czym doskonale oddająca hasło całej kampanii. Autorzy podali także adres strony internetowej BCCPD.

Działanie oparte o marketing partyzancki jest odpowiedzią na dotychczasowe wyniki badań wskazujących, że mieszkańcy nie wiedzą czym jest BCCPD i jakie są jego cele. Organizacja zajmuję się natomiast pomaganiem ludziom z niepełnosprawnością żyć z godnością, niezależnie, będąc pełnoprawnymi członkami społeczeństwa.

Magdalena Trybalska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Question Mark
Czas:
2013.8.5 - 2013.9.5
Tematy:
Pomoc społeczna, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Kanada
Nadawca:
BC Coalition for People with Disabilities
Media:
Ambient
Wykonawca:
Spring Advertising
Adresaci:
Przechodnie, kierowcy
Hasło kampani:
What does disabled mean (Co to znaczy "niepełnosprawny")





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.09.2023

    Mocniejsi niż głód


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek