Uliczne znaki zapytania
Na miejsach parkingowych domalowano znaki zapytania. W ten sposób The British Columbian Coalition for People with Disabilities (BCCPD) wykorzystało medium ambientowe do promocji swoich działań.
Symbol przedstawiający człowieka na wózku inwalidzkim, oznaczający miejsce parkingowe dla niepełnosprawnych, uzupełniony został o znak zapytania i hasło: „What does disabled mean” ("Co znaczy niepełnosprawność"). Pomysł na kreację bazuje na wizualnym podobieństwie graficznym symboli. Niektórzy odbiorcy mogą uznać, że użycie znaku zapytania powoduje niejasność i kojarzy się raczej negatywnie. Z drugiej jednak strony powstała grafika zwracająca uwagę odbiorcy, przy czym doskonale oddająca hasło całej kampanii. Autorzy podali także adres strony internetowej BCCPD.
Działanie oparte o marketing partyzancki jest odpowiedzią na dotychczasowe wyniki badań wskazujących, że mieszkańcy nie wiedzą czym jest BCCPD i jakie są jego cele. Organizacja zajmuję się natomiast pomaganiem ludziom z niepełnosprawnością żyć z godnością, niezależnie, będąc pełnoprawnymi członkami społeczeństwa.
Magdalena Trybalska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food