Kościół Metodystów na Sri Lance wraz z agencją Saatchi & Saatchi przeprowadził w czasie świątecznym, w grudniu 2008 roku, kampanię "Street Kid", która miała uwrażliwić odbiorców na problem dzieci żyjących na ulicy. Metodyści prowadzą program pomagający najbiedniejszym dzieciom zdobyć odpowiednią edukację, a kampania miała pomóc w zdobyciu funduszy na ten cel.
Kampania, poza telewizją i radiem, miała też miejsce na ulicach miasta Colombo w okolicach centrów handlowych – na chodnikach narysowano klasy do gry uczące alfabetu, postawiono tablicę szkolną i wielkie liczydła na ulicznych ogrodzeniach. Inne liczydła umiejscowiono w pojemniku na gaśnicę.
Dziecięce narzędzia do nauki ustawione przy chodnikach miały za zadanie pokazać, że jeśli dorośli będą lekceważyć konieczność edukacji wszystkich dzieci, to jedynym miejscem ich nauki będzie ulica. To miejsce i niebezpieczne i nie dające możliwości na wyjście z biedy i na lepsze życie w przyszłości.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół