logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Ukryty w szyi
05.05.2009
Tematy: Kreacje / printy

Ukryty w szyi



Od przeszło 10 lat odsetek Amerykanów cierpiących na raka tarczycy – zarówno w przypadku kobiet jak i mężczyzn – stale rośnie, choć wciąż zapadalność na tę chorobę jest trzykrotnie wyższa u kobiet. Do profilaktycznych badań tarczycy nakłania kampania pod hasłem „Check your Neck. It could save your life” („Sprawdź swoją szyję. To może cię ocalić.”), zrealizowana w USA przez agencję Lowe z inicjatywy fundacji Light of Life.

Głównym jej zadaniem jest pobudzenie społecznej świadomości, że nie należy bagatelizować ryzyka wystąpienia raka tarczycy, jednego z najważniejszych gruczołów odpowiedzialnych m.in. za gospodarkę hormonalną organizmu. W tym celu twórcy kampanii odwołują się do statystyk, porównując tempo rozwoju raka poszczególnych organów – według przytoczonych na plakatach danych, rak prostaty rozwija się 6-krotnie wolniej niż rak tarczycy, a rak piersi – 7-krotnie wolniej.

Fundacja Light of Life została założona w 1997 roku z inicjatywy Joan Shey, która sama chorowała na raka tarczycy. Podczas pierwszych lat działania organizacja nastawiona była na edukowanie społeczeństwa, potem znacznie rozszerzyła swoją działalność na inne pola, między innymi organizując spotkania dla osób chorych i ich rodzin. Obecnie fundacja prowadzi liczne kampanie społeczne oraz stronę internetową www.checkyourneck.com
E. Janota








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek