Kampania z okazji Dnia Kobiet, nawiązująca do konfliktu na Ukrainie, który rozpoczął się pod koniec 2013 roku.
Matrioszka jest popularną rosyjską zabawką, a zarazem elementem kultury Rosji. Zwykle drewniana barwna lalka pomalowana jest w ludowe wzory. Matrioszka kampanii International Women’s Day jest nietypowa – na niej namalowano dużą czerwoną pacyfkę, która jest symbolem pokoju. Widnieje też czerwony napis: „No War” („Żadnej wojny”). Hasło kampanii zapisane jest poniżej czerwonymi literami: „May your children play with toys and not weapons” („Niech Twoje dzieci bawią się zabawkami, a nie bronią”).
Kampanię zrealizowała agencja reklamy Tough Slate Design z Kijowa z okazji Dnia Kobiet w 2014 roku.
Katarzyna Łabuś
Nazwa kampanii:
Matrioshka
Czas:
2014.3.8
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Ukraina
Nadawca:
International Women's Day
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Tough Slate Design (Kiev)
Adresaci:
Kobiety
Hasło kampani:
May your children play with toys and not weapons (Niech Twoje dzieci bawią się zabawkami, a nie bronią)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna