────── 17.01.2022
Uciekaj!
Kolejny rok z rzędu – z okazji Międzynarodowego Dnia Eliminacji Przemocy wobec Kobiet – czeski oddział IKEI przygotował kampanię społeczną, zrealizowaną w konwencji horroru. O ile kampania z listopada 2020 nawiązywała do filmów typu „nawiedzony dom” (można ją obejrzeć TUTAJ), o tyle w 2021 roku twórcy postawili na styl „w paszczy szaleństwa”.
Główna bohaterka usiłuje uciec od agresywnego partnera, ale każde drzwi, które otwiera, prowadzą do wspólnej sypialni, zaś cały dom okazuje się labiryntem bez wyjścia. Niepokojący klimat filmu podkreśla znakomicie dobrany, obsesyjny motyw muzyczny, wzbogacony w szepty i powtórzenia, co jeszcze lepiej ukazuje wysiłek, jaki stoi przed osobą wyrywającą się z toksycznej relacji:
Nazwa kampanii:
Escape
Czas:
2021.11.24
Kraje:
Czechy
Nadawca:
IKEA, Czechy
Media:
film
Wykonawca:
Triad Advertising, Czechia
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem