Uciekaj!
Kolejny rok z rzędu – z okazji Międzynarodowego Dnia Eliminacji Przemocy wobec Kobiet – czeski oddział IKEI przygotował kampanię społeczną, zrealizowaną w konwencji horroru. O ile kampania z listopada 2020 nawiązywała do filmów typu „nawiedzony dom” (można ją obejrzeć TUTAJ), o tyle w 2021 roku twórcy postawili na styl „w paszczy szaleństwa”.
Główna bohaterka usiłuje uciec od agresywnego partnera, ale każde drzwi, które otwiera, prowadzą do wspólnej sypialni, zaś cały dom okazuje się labiryntem bez wyjścia. Niepokojący klimat filmu podkreśla znakomicie dobrany, obsesyjny motyw muzyczny, wzbogacony w szepty i powtórzenia, co jeszcze lepiej ukazuje wysiłek, jaki stoi przed osobą wyrywającą się z toksycznej relacji:
Nazwa kampanii:
Escape
Czas:
2021.11.24
Nadawca:
IKEA, Czechy
Media:
film
Wykonawca:
Triad Advertising, Czechia
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie