────── 17.01.2022
Uciekaj!
Kolejny rok z rzędu – z okazji Międzynarodowego Dnia Eliminacji Przemocy wobec Kobiet – czeski oddział IKEI przygotował kampanię społeczną, zrealizowaną w konwencji horroru. O ile kampania z listopada 2020 nawiązywała do filmów typu „nawiedzony dom” (można ją obejrzeć TUTAJ), o tyle w 2021 roku twórcy postawili na styl „w paszczy szaleństwa”.
Główna bohaterka usiłuje uciec od agresywnego partnera, ale każde drzwi, które otwiera, prowadzą do wspólnej sypialni, zaś cały dom okazuje się labiryntem bez wyjścia. Niepokojący klimat filmu podkreśla znakomicie dobrany, obsesyjny motyw muzyczny, wzbogacony w szepty i powtórzenia, co jeszcze lepiej ukazuje wysiłek, jaki stoi przed osobą wyrywającą się z toksycznej relacji:
Nazwa kampanii:
Escape
Czas:
2021.11.24
Kraje:
Czechy
Nadawca:
IKEA, Czechy
Media:
film
Wykonawca:
Triad Advertising, Czechia
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022