────── 17.01.2022
Uciekaj!
Kolejny rok z rzędu – z okazji Międzynarodowego Dnia Eliminacji Przemocy wobec Kobiet – czeski oddział IKEI przygotował kampanię społeczną, zrealizowaną w konwencji horroru. O ile kampania z listopada 2020 nawiązywała do filmów typu „nawiedzony dom” (można ją obejrzeć TUTAJ), o tyle w 2021 roku twórcy postawili na styl „w paszczy szaleństwa”.
Główna bohaterka usiłuje uciec od agresywnego partnera, ale każde drzwi, które otwiera, prowadzą do wspólnej sypialni, zaś cały dom okazuje się labiryntem bez wyjścia. Niepokojący klimat filmu podkreśla znakomicie dobrany, obsesyjny motyw muzyczny, wzbogacony w szepty i powtórzenia, co jeszcze lepiej ukazuje wysiłek, jaki stoi przed osobą wyrywającą się z toksycznej relacji:
Nazwa kampanii:
Escape
Czas:
2021.11.24
Kraje:
Czechy
Nadawca:
IKEA, Czechy
Media:
film
Wykonawca:
Triad Advertising, Czechia
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Jak Polacy (nie)dbają o środowisko
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!