logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  28.03.2010

Ubrani jak przebrani



Bezdomni założą wszystko, aby tylko zaspokoić potrzebę ciepła. Bezdomna kobieta założy brudną suknię ślubną, stary człowiek strój supermana, a czarnoskóry mężczyzna uniform AWB (Afrikaner Weerstandsbeweging, czyli Afrykański Ruch Oporu) – neonazistowskiej organizacji o emblemacie podobnym do hitlerowskiej swastyki.

Reklamy kampanii „Any old clothes will do” („Przydadzą się jakiekolwiek ubrania”) zrealizowanej w listopadzie 2007 r. przez Lobedu Leo Burnett w RPA podkreślają metody, do których posuną się ubodzy ludzie aby móc się ubrać. Nawet jeśli wyglądają dziwacznie – „You wouldn’t be caught dead in them but, for a homeless person, they could mean the difference between life and death. Please donate your unwanted clothes to the homeless this winter” (Prędzej byś umarł niż je założył, ale dla osoby bezdomnej mogą wyznaczać różnicę między życiem a śmiercią. Prosimy, przekaż tej zimy swoje niechciane ubrania dla bezdomnych). Kampania przypominała, aby nie wyrzucać niechcianych rzeczy, ale ofiarować je organizacjom charytatywnym bądź osobom w potrzebie. Używana odzież może uratować czyjeś życie.

Salvation Army (w Polsce zarejestrowana jako kościół Armia Zbawienia), która zorganizowała kampanię, znana jest z działalności charytatywnej, prowadzenia ośrodków dla bezdomnych i domów starców, a także z dystrybucji żywności i walki z wyzyskiem seksualnym kobiet. Organizację założył w 1865 roku w Londynie pastor metodystyczny z misją głoszenia Ewangelii na ulicach, a nie w kościołach. Obecnie Salvation Army może pochwalić się ponad milionem członków na całym świecie oraz filiami w 119 krajach.
S. Frydrysiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


  • 14.02.2023

    Walentynkowo o donacji


  • 13.02.2023

    Wracają. Zawsze wracają


  • 01.02.2023

    Chcesz przestać, a nie możesz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek