logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ubierz ciepło swój dom
15.02.2008
Tematy: Kampanie, Niemcy, Ekologia i środowisko

Ubierz ciepło swój dom



Wbrew pozorom słupy reklamowe i budynki ubrane w charakterystyczne czerwone czapki to nie wystawa wielkowymiarowych robótek ręcznych, a element niekonwencjonalnej kampanii outdoorowej, która zagościła na ulicach niemieckich miast na początku tego roku. W ten sposób nawoływała ona Niemców do ograniczenia emisji dwutlenku węglu.

Celem kampanii było uświadomienie odbiorcom, jak istotna jest zależność między emisją CO2 a ogrzewaniem w domu, a co za tym idzie w jaki sposób uczynić swój dom bardziej energooszczędnym. Ta interesująca – zarówno wizualnie, jak i merytorycznie – akcja reklamowa to świetny pomysł na nietypowe wykorzystanie przestrzeni miejskiej do celów reklamowych. Inicjatywa „ubierania” miasta spotkała się z ciepłym przyjęciem ze strony mieszkańców.

Uroczysty początek kampanii miał miejsce na jednej z głównych ulic Berlina – Unter den Linden. Budynki „ubrano” w wełniane czerwone czapki, na których umieszczono napis: „Verheizen Sie Ihr Geld nicht: Ziehen Sie Ihr Haus warm an” („Nie zużywaj pieniędzy na ogrzewanie: Ubierz ciepło swój dom”).

Patronat nad kampanią objęło Niemieckie Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Rozwoju Miast (BMVBS).

4 miliardy euro to suma, jaką niemiecki rząd planuje przeznaczyć na program redukcji emisji dwutlenku węgla z ogrzewania budynków w latach 2006-2009.
J. Hejman



Nazwa kampanii:
CO2 – Gebäudesanierung (CO2 – modernizacja budynków)
Czas:
2008.2.11 - 2008.2.29
Nadawca:
BMVBS: Bundesministerium für Verkehr, Bau und Stadtentwicklung
Media:
Internet, outdoor
Adresaci:
Społeczeństwo niemieckie
Hasło kampani:
Heute die Energie für morgen sichern (Energię na jutro oszczędzamy dziś)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek