Tylko humor może nas uratować
Mnóstwo spotów społecznych realizowanych jest według podobnego schematu: podniosła muzyka, dzielnice nędzy, dużo dzieci, ujęcia z drona, tłum przesuwający się przed naszymi oczami… I tak aż do finału.
Ale TEN film kończy się zupełnie inaczej:
Kampania Funny Is Power powstała na zamówienie Comic Relief, brytyjskiej organizacji charytatywnej, finansującej szeroko pojętą pomoc potrzebującym w Wielkiej Brytanii i Afryce. Jej pomysłodawcą jest Richard Curtis, scenarzysta kultowych komedii (m.in. „Cztery wesela i pogrzeb”, „Notting Hill”, „To właśnie miłość” czy serialu „Czarna Żmija”), dlatego wśród twórców inicjatywy znalazło się wiele osób ze środowiska brytyjskiej komedii (m.in. Rowan Atkinson i Stephen Fry). Nazwa organizacji w wolnym tłumaczeniu oznacza „komiczną pomoc”.
Wizytówką Comic Relief są organizowane co dwa lata Dni Czerwonego Nosa (Red Nose Days), przypominające nieco polskie finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczną edycję Red Nose Day, która odbędzie się w piątek 19 marca, wsparli między innymi występujący w oficjalnym klipie Judi Dench i Benedict Cumberbatch.
Więcej informacji można znaleźć na: https://www.comicrelief.com/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Dodatkowe tysiąc kroków dziennie zmniejsza ryzyko śmierci o 15%
-
03.09.2024
Highway to Hell*