Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 21.12.2021
Tykająca bomba
Inwazje kleszczy kojarzymy na ogół z lasami, łąkami i terenami podmiejskimi. Tymczasem borelioza to choroba, którą można zakazić się w mieście – i to dużym. Kleszcze pozostają aktywne przez cały rok, o ile temperatura nie spadnie poniżej ok. 4 °C.
W kampanii społecznej organizacji Global Lyme Alliance kleszcze zostały porównane do filmowych potworów, atakujących wielkie metropolie. Walka z nimi powinna być równie bezwzględna co z Godzillą.
Nazwa kampanii:
Ticking Lyme Bomb
Czas:
2021.10.26
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Global Lyme Alliance
Media:
outdoor
Wykonawca:
Intouch Group, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę