Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Tykająca bomba
Inwazje kleszczy kojarzymy na ogół z lasami, łąkami i terenami podmiejskimi. Tymczasem borelioza to choroba, którą można zakazić się w mieście – i to dużym. Kleszcze pozostają aktywne przez cały rok, o ile temperatura nie spadnie poniżej ok. 4 °C.
W kampanii społecznej organizacji Global Lyme Alliance kleszcze zostały porównane do filmowych potworów, atakujących wielkie metropolie. Walka z nimi powinna być równie bezwzględna co z Godzillą.
Nazwa kampanii:
Ticking Lyme Bomb
Czas:
2021.10.26
Nadawca:
Global Lyme Alliance
Media:
outdoor
Wykonawca:
Intouch Group, United States
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…