logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ty decydujesz, Tesco pomoże w realizacji
19.02.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie

Ty decydujesz, Tesco pomoże w realizacji



„Myśl globalnie, działaj lokalnie” – firma Tesco w ramach swoich działań CSR przekaże aż 1 125 000 zł wspierając rozwój lokalnych społeczności, w których – jako globalna sieć – funkcjonuje. Organizując program „Decydujesz, pomagamy” zaprasza aktywnych mieszkańców, instytucje i organizacje pozarządowe do przedstawiania swoich inicjatyw. Zaangażowani uczestnicy programu mają okazję otrzymać finansowe wsparcie na realizację lokalnych projektów społecznych.

„Każdy, nawet najmniejszy pomocny gest ma wielkie znaczenie” – tak brzmi jedna
z podstawowych wartości firmy Tesco. Podkreśla ona, iż suma wszystkich drobnych działań, może nieść wielką zmianę w obszarach, które mają znaczenie dla klientów i pracowników Tesco, ich lokalnego otoczenia oraz całego społeczeństwa.

Podążając za obraną filozofią, w ramach strategii Corporate Social Responsibility, Teso realizuje program społeczny „Decydujesz, pomagamy”. Od 2016r. firma wspiera swoich pracowników i klientów w ich najbliższym otoczeniu, przekazując granty na oddolne inicjatywy. O działaniach decydują interesariusze – zgłaszając projekty, których realizacji potrzebują najbardziej. Aktywni mieszkańcy swoje pomysły na działania mogą zgłaszać za pomocą formularza, dostępnego na stronie www.tesco.pl/pomagamy do 30 marca 2018 roku.

Projekty mogą dotyczyć edukacji, promocji zdrowego stylu życia, rewitalizacji przestrzeni miejskich, aktywizacji osób starszych, działań na rzecz zwierząt i środowiska naturalnego, pielęgnowania lokalnych tradycji lub innych obszarów, na które mieszkańcy chcieliby zwrócić uwagę. W ciągu trzech dotychczasowych edycji programu „Decydujesz, pomagamy” do organizacji pozarządowych w Polsce trafiły granty o łącznej puli 2,15 milionów złotych. Zaangażowani mieszkańcy zrealizowali ponad 400 projektów, wpływających na modernizację lokalnego otoczenia.

Zaangażowanie organizacji społecznych, mieszkańców, lokalnych władz, klientów
i pracowników Tesco przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Razem, udało nam się zrealizować ponad 400 projektów, które wniosły trwałą zmianę w życie wielu wsi, miasteczek i miast. Jesteśmy z tego dumni i chcemy robić jeszcze więcej, dlatego w tej – już IV – edycji programu „Decydujesz, pomagamy” w każdym ze 125 mikroregionów nagrodzimy nie jedną, a trzy organizacje społeczne. To nasze podziękowanie za zaangażowanie ludzi aktywnie działających na rzecz swojego otoczenia
– mówi Katarzyna Michalska-Miszczyk Prezes Fundacji Tesco.

Spośród zgłoszonych pomysłów, w każdym z mikroregionów, jury wybierze po trzy projekty, które przejdą do otwartego głosowania klientów Tesco. To mieszkańcy poszczególnych regionów zdecydują, co w ich otoczeniu jest najpotrzebniejsze. W praktyce każda organizacja, która dojedzie do etapu głosowania zwycięży, jednak to liczba głosów, oddanych przez klientów Tesco, przesądzi czy grant wynosił będzie 5000, 3000 czy 1000 złotych.

Więcej informacji o programie znajduje się na stronie internetowej: www.tesco.pl/pomagamy

Tesco Decydujesz pomagamy







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek